درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 04:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31351صفحه نخست » مقالات روابط عمومیچهارشنبه، 5 مهر 1396 - 07:52
پنج گام ابتدایی روابط عمومی موفق
در روابط عمومی موفق پنج گام ابتدایی وجود دارد و جدای از این‌که آیا سردبیر روزنامه محلی یا یک نشریه سراسری را هدف‌گیری کرده باشید یا نه، باید این‌ها را بیاموزید و پیگیری کنید:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در روابط عمومی  موفق پنج گام ابتدایی وجود دارد و جدای از این‌که آیا سردبیر روزنامه محلی یا یک نشریه سراسری را هدف‌گیری کرده باشید یا نه، باید این‌ها را بیاموزید و پیگیری کنید:

کار را برای سردبیران، گزارشگران، مدیران برنامه‌ها راحت کنید. اطلاعات را در قالبی مناسب بفرستید و به‌گونه‌ای باشید که بتوانند با شما به‌راحتی تماس بگیرند.


به ‌وقت روزنامه‌نگاران احترام بگذارید. آن‌ها افرادی پرمشغله و تماماً زمان‌بندی‌شده هستند. نسخه رسانه‌ای خود را برایشان بفرستید و یک هفته بعد، با ایمیلی آن را پیگیری کنید. همه ماجرا همین است. آن‌ها را تعقیب نکنید و برایشان مزاحمت ایجاد نکنید.


بیاموزید که سردبیران و روزنامه‌نگاران به چه چیزی نیاز دارند. با نشریه‌ها و شبکه رادیو و تلویزیون محدوده خود آشنا شوید. بدین ترتیب خواهید فهمید که معمولاً روی چه نوع مواردی کار می‌کنند. درنهایت برایشان تنها چیزهایی بفرستید که به آن نیاز دارند.


ارزش خبرسازی داشته باشید. یک نوع کسب‌وکار، یک محصول یا خدمت جدیدی ایجاد کنید؛ چیزی که پوشش ارزش خبری را داشته باشد.


متفاوت باشید. روزنامه‌ها هر هفته ده‌ها یا صدها نسخه‌ی آماده برای انتشار در رسانه‌ها و بسته چاپی به دست می‌آورند. بعضی از آن‌ها سنتی و کسل‌کننده‌اند و در خاطر نمی‌مانند. راهی بیابید تا بدون این‌که غیرحرفه‌ای به نظر برسید، توجه یک سردبیر را جلب کنید.

سرانجام، همه‌ی آنچه هر سردبیر و تولیدکننده‌ی برنامه‌های رادیو و تلویزیونی می‌خواهد، این است که یک گزارش خوب باشد و بتواند در کمترین زمان و به‌راحتی ضبط شود. اگر بتوانند به‌طور مستمر چنین گزارش‌هایی را فراهم کنید، بدانید که مهم نیست چه کسی هستید چون مطمئناً پوشش داده خواهید شد.

 

منبع: http://hormond.com
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد